НВК "Кременецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5"


ads

Паспорт їдальні (харчоблоку) Навчально-виховного комплексу «Кременецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 – дошкільний навчальний заклад»

 

Погоджено                                   Погоджено                   Затверджено 

Начальник  Кременецького              Начальник Відділу             Директор  НВК «Кременецька

Районного   управління                                             освіти             ЗОШ І-ІІІ   ступенів №5 – ДНЗ»

                                                                  Кременецької ОТГ                            

Головного управління

Держпродспоживслужби                                                                             


 

Паспорт

їдальні (харчоблоку) Навчально-виховного комплексу «Кременецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 – дошкільний навчальний заклад»

 

Паспорт розроблено з урахуванням вимог Санітарного регламенту для

закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОЗ України

від 25.09.2020 №2205 і зареєстрованого в Мінюсті України 10.11.2020 р. за

№ 1111/35394

 

 

1. Назва закладу       Навчально-виховного комплексу «Кременецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 – дошкільний навчальний заклад»

 

2. Адреса_ М. Кременець, вул. 107 Кременецької дивізії, 5.

 

3.Прізвище, ім’я по батькові керівника закладу, телефон

Марченко Алла Василівна , 0979015394

3.1 Прізвище, ім’я по батькові медичного працівника закладу, телефон

Мрига Оксана Олександрівна, 0687602347

3.2 Прізвище ім’я по батькові ФОП (орендаря) їдальні (харчоблоку) , телефон _Войтюк Ю.П., 0674376908

4. Проектна потужність закладу   650 учнів

 

5. Фактична кількість учнів  399/51( вихованець ДНЗ)

6. Кількість учнів, які охоплені гарячим харчуванням  399 

графік харчування: 1-ші класи – 9.50-10.10; 2-4-ті класи – 11.00-11.20;

5-11-ті класи - 12.05-12.35; харчування груп ДНЗ відбувається у групах ДНЗ.

7. Вартість харчування на одну дитину (грн.) 17 грн

 

8. Кількість учнів, які отримують буфетну продукцію (для закладів загальної середньої освіти) 399

 

9. Дата та № державної реєстрації потужності з виробництва та /або обігу харчових продуктів харчоблоку закладу: r-UA-19-09-456 рішення №67 від 11.09.2017 його розташування: в загальному корпусі закладу (окремому приміщенні),  побудований за типовим проектом (у пристосованому приміщенні) в загальному корпусі, типове приміщення  

 

10. Водопостачання (централізоване, локальне від артсвердловини, локальне від криниці з розводкою водогінної мережі до виробничих  приміщень, децентралізоване – від криниці без розводки водогінних  мереж) централізоване

Стан водогінної мережі задовільний

 

11. Гаряче водопостачання (централізоване, локальне) локальне

 функціонує справно (так/ні)_так , наявність резервного гарячого водопостачання відсутнє .

 

12. Опалення (централізоване, локальне, пічне), його справність _________________ централізоване, справне

 

13. Водовідведення стічних вод (централізоване, локальне на малі очисні споруди, на вигріб, відсутнє взагалі) централізоване. Стан мережі водовідведення задовільний

 

14. Вентиляція ( загально-обмінна природна та (або) з механічним збудженням, місцева від технологічного обладнання, від мийних ванн). Стан системи вентиляції  місцева від технічного обладнання (витяжка) та природна.

задовільний

15. Освітлення (природне, штучне), обладнане захисними елементами для усунення загрози забруднення харчових продуктів, (так/ні) так: 11 світильників на 24 люмінісцентних лампи закритого типу.

16. Оздоблення поверхонь стін, стелі, підлоги відповідає вимогам нормативно-правових актів (так/ні) так

 

17. Наявність необхідного набору виробничих цехів, їх санітарно-технічний стан, забезпеченість технологічним обладнанням (цех первинної обробки овочів, м’ясо-рибний цех, гарячий цех, мийне відділення столового посуду, мийне відділення кухонного посуду) Місце для первинної обробки овочів, місце для первинної обробки м’ясо-рибних продуктів, гарячий цех, мийне відділення столового посуду, мийне відділення кухонного посуду.

 

18. Наявність умов для обробки яєць (виділене місце, промарковані ємкості) -  (так/ні) так

 

19. Наявність умов для дотримання правил особистої гігієни персоналом в кожному виробничому та складському приміщеннях – умивальники (так/ні) так

 

20. Забезпечення харчоблоку достатньою кількістю: кухонного посуду

(так/ні %) так 100%, столового посуду (так/ні %) так 100%, розроблювального інвентарю (так/ні %) так 50%,, розроблювальних столів та реманенту (так/ні % ) так 75%,, мийних ванн (так/ні) так 100%,, мийних засобів (так/ні %) так 100%,, наявність сертифіката відповідності (так/ні) так ; дезінфекційних засобів (так/ні) так, наявність свідоцтва про державну реєстрацію даного дезінфекційного засобу (так/ні) так,наявність регламенту на використання (методичні вказівки) (так/ні) так; прибирального інвентарю (так/ні) так 100%,  дотримання умов зберігання (так/ні) так  

 

21. Наявність достатньої кількості складських приміщень (так/ні %) так 90%,

 

22. Забезпеченість холодильним обладнанням (так/ні %) так 100%, _, перелік наявного обладнання холодильник з морозильною камерою «Атлант», морозильна камера,

потреба у заміні  (так/ні) ні

 

23. Забезпеченість технологічним обладнанням (так/ні %) так 100%,, перелік наявного обладнання електроплита на 4 камфорки (потужність 8 кВт), бойлер-водонагрівач на 100 літрів, електросковорода.

________________________________________________________________________,потреба у заміні  (так/ні) ні

 

24. Наявність умов для зберігання та миття зворотної тари (так/ні)ні.

 

25. Обідня зала: кількість і достатність посадкових місць (так/ні %)132 посадкових місця/ 80% наявність умов для дотримання дітьми правил особистої гігієни (умивальники при вході до обіднього залу, їх справність, електрорушники (так/ні) так .

 

26. Наявність необхідного набору приміщень для персоналу (роздягальна, кімната приймання їжі, санітарний вузол, душова (так/ні) так, їх стан .

 

27. Кількість працюючого персоналу 2; наявність у всіх працюючих відповідної освіти (так/ні) так, своєчасне та повне проходження працюючими обов’язкового медичного огляду відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 №280 (так/ні) так; забезпечення працюючих санітарним одягом (так/ні)_ так, проведення навчання санітарно-гігієнічному мінімуму (так/ні) так

 

28. Дотримання  технологічного процесу приготування готових страв відповідно до картотеки страв (так/ні) так

29. Наявність документації з контролю за організацією та якістю харчування дітей (так/ні) так

 

30. Впровадження в закладі постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) (так/ні) ні.

 

31. Наявність договору на обслуговування їдальні, укомплектованість кадрами. Перелік постачальників харчових продуктів та сировини, наявність експлуатаційного дозволу  у кожного постачальника та (або) дата та № державної реєстрації потужності з виробництва та /або обігу харчових продуктів у кожного постачальника:  Наявний договір оренди ФОП Войтюк Ю.П.,договір 56/1 від 01.09.2017 .

Постачальники:

 хліб – ФОП Бойко М.М.,  

м'ясо – ФОП Войтюк Ю.П.,

інші продукти – ФОП Войтюк Ю.П.

32. Наявність супровідної документації на продукти харчування та продовольчу сировину (так/ні) так.

 

33. Дотримання умов при поводженні з харчовими відходами (так/ні)_ так,

 наявність угоди на вивезення твердих побутових відходів (так/ні) так

 

34. Проведення заходів щодо запобігання проникнення шкідників (дезінсекція, дератизація, забезпеченість сітками, екранами) (так/ні) так, наявність угод на проведення дератизації, дезінсекції (так/ні) так _

 

35. Обладнання буфетів (для закладів загальної середньої освіти) та буфетних груп (для закладів дошкільної освіти):

Rнаявність умов доставки готових страв з харчоблоку до груп та буфетів  закладу (так/ні) ні ;

Rобладнання  буфетів та буфетних груп закладу відповідно до вимог чинного законодавства (так/ні) ні; забезпеченість мийними  ваннами (так/ні) ні, наявність проточної холодної та гарячої води (так/ні) ні, справність санітарно-технічного обладнання (так/ні) ні _;

Rзабезпеченість достатньою кількістю столового посуду (так/ні) ні, мийними засобами (так/ні) ні, прибирального інвентарю (так/ні) ні, розроблювального реманенту (дошки, ножі) (так/ні) ні;

Rзабезпечення умов зберігання столового та кухонного посуду (наявність шафи, сушок тощо) (так/ні) ні.

 

36. План заходів щодо покращення санітарно-технічного стану їдальні  (харчоблоку) з метою приведення їх у відповідність до діючих вимог чинного  законодавства

- оновлення кухонного та столового посуду;

- поповнення (збільшення) розроблювального інвентарю;

- придбання розроблювальних столів та реманенту;

- заміна ванн для миття посуду;

- Збільшення кількості посадкових місць;

- Запровадження НАССР.

Дата складання паспорту ______________ 2021 рік

число, місяць

 

Підписи:                     Ляхович Т.А.    заступник директора НВК з виховної роботи,                                                                                              відповідальна за організацію харчування

 

                                  Войтюк Ю.П. орендар (ФОП) приміщень харчоблоку

                                                                                      

 

                      ______________________________ П.І.П. (посада) представника КУТОР ,,Центр

                                                                                  аналітично- методичного та матеріально-

технічного забезпечення розвитку освітніх

закладів області»

 

 

Паспорт їдальні (харчоблоку) Навчально-виховного комплексу «Кременецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 – дошкільний навчальний заклад» Паспорт  їдальні (харчоблоку) Навчально-виховного комплексу «Кременецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 – дошкільний навчальний заклад» Reviewed by nvk5.kremenets@gmail.com on серпня 17, 2021 Rating: 5

Немає коментарів:

На платформі Blogger.